BAM!

hade världens skummaste dröm inatt.
men den är så komplicerad så om jag skulle försöka förklara den för någon skulle man ge upp innan man börjat. ah, ni förstår!

okej, hemavan, det är ju mysig och kvällen igår var verkligen AZUM,
käkade på en trappa upp och spela biljard, drack äckliga drinkar, och umgicks med mina allra närmaste.
mysigt!
(JAG VANN I BILJARD!)

idag blev jag väckt vid tio och sa att jag var tvungen att gå upp,  jag ba okey, sen sov jag till 11 :]
inte busigt.


sitteer och lyssnar på musik medans mami & papi är ute o fiskar öring. the ladies, agnes och tomas plockar svamp, birgitta bakar tårta och alfred och jonathan käka candyy och spela mariokart!
 
ni ska få en bra låt sen ska jag gååå ner och äga ze guys i luftgevär!



alltså lyssna på detta.
detta är bra grejer alltsååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback