cold heartbreaker, fit to burn I'll rip your heart in two.

hej, tänkte berätta den långa historien 

- TVÅ BLONDINER, EN DIVA OCH EN OEXISTERANDE SOVMORGON

det började en tisdagkväll, vi hade varit på bowlinghallen för att fira våran vän.
vi småtjafsade en aning på skoj, leade oss lite sådär.
de två blondinerna var jag och min vän malin.
själva incidenten började med att malin skrev på facebook att
'en timmas extra sovmorgon imorgon känns bra, riktigt skön...t'
folk nappade på detta som mört på metmask
och till alla skrev vi
"vi har engelska, men säg ingenting till david"
ja, förståss till alla utom david då.
David, i tron om att vi hade sovmorgon skrev på facebook.
'nu ska jag sova, länge, skönt, ingen engelska'
men vi hade ju engelska, så jag och min vän malin, vi fick panik, började ringa, skicka sms, massor.
men han sov.
När vi slutligen gav upp, tvingade oss till sömns, illamående ´med dåligt samvete visste jag inte vad vi skulle ta oss till...
morgonen kom, uppe med tuppen och vi kör, vi ringer david, mångamånga gånger.
inget svar.
panik
skriver på facebook,massor av sms.
inget svar
- mer panik.
ringer robin, henrik william simon sebastian i hopp om svar om hemtelefonnummer
eftersom han inte svara på sin mobil...
and on it goes. inget svar, mer panik. so on, so on.
sen hoppar vi på bussen, nästan gett upp hopppet, men ringer en sista gång.
till david.
efter 4 signaler svarar han sömnigt,
( DETTA INNEBAR ATT VI TJÖT AV LYCKA)'
 "låt mig vara, jag sover"
detta leder till tårar hos mig och malin, vi fick sån panik.
åh.
sen så, går vi till skolan, mycket bedrövade, försöker hitta på saker att säga till våran engelskalärare.
' han skulle till tandläkarn'
var ett av många exempel.
när vi kommer till skolan, sitter david där, med sitt underbart lockiga hår, hans puppyeyes som får en smälta när som helst och pratar med våra klasskamrater.
vi TJÖT, SKREK, HOPPADE, ner för trappen till estet, tog våra grejer och sprang upp, dit dom satt.

Det visade sigatt david hade läst våra sms där det stod att vi inte hade någon sovmorgon osv.
och att han hade drivit med oss från det att han gick och la sig
tills nu.
vi blev ungefär såhär häpna

och david såg typ ut såhär



THE END.

prolog:
david mådde lite dåligt efter detta och ansåg sig vara lite hemsk.
lite dåligt samvete. men det borde han inte ha!
 men jag anser att vi får skylla oss själva.
vi är verkligen blonda jag och malin.
herregud.

/ BLONDIE nr. 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback