bam, dadadadadam, lalala

dagarna går så sakta, glömde dessutom ta min medicin i morse så jag har varit som en bergochdalbana idag. konstigt.
hade en mysig pratstund med http://nanox.blogg.se/index.html imorse, det var trevligt.
har sedan haft gemu, engelska och esv.
vansinnigt kul eller not so fun

ikv har jag tränat men var lite slö och förkylningen börjar gräva sig fast i min bröstkorg, hostar så hemskt om nätterna,.


sitter och lyssnar på musik i min favvotröja och pratar med hanna, emma(fast hon duschar?)och robin.
mår fint för stunden, låt det vara så, en tag till bara.





fick just ett, samtal, inte okej, skrämmande.

Kommentarer
emma säger:

darlingdarling

nog duscha jag ja.

jag ska makea up för det.

romantisk middag på lunchen imorgon?

2010-09-02 | 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback