i hear the drums, echoin' tonight.

heyfellaas.
matchen gick bra, 1 - 1 blev resultatet.
i vårt lag gjorde jessika målet, 'assist' sandra.
i föräldrarnas lag gjorde min PAPPA mål.
heheh, pinsamt.


nemen det var trevligt, men kallt..


nu sitter jag och dricker te, och frysersom faaaan.
det är typ minusgrader här inne...
imorgon ska jag umgås med mina finaste,  - emma, elvis robin och sandra.
vi ska laga middag hos elvispelvis sen ska vi och massa andra dra och se


på mb.

har faktiskt sett den en gång redan, i umeio med alex, bror och hans vänner.
denär så ultramegaawesome så det går inte att förstå det!!!!!!!!
svårt att uppskatta en film på samma sätt efter man sett den.
godess!


nemen, nu ska jag sova, vara frisk imorgon,  spela solklart på ensemblen (har 'uppträdande' för resten av klassen), spela solklart även på pianolektionen!

laterguys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback