i wanna rock n' roll!

hej, dagen har varit sjukt lustig, själva början va inte så spännande, men efter historian och matten så drog jag, malin, david jesper, william och kotte' på indocafé och åt lite morotskaka och drack en latte,
jag och malin skrattade verkligen åt allt som sas!
det va kul, sen drog vi på berg o fixa lite papper och sånt, sen varte kör.

efter kören ska jag säga dig att jag inte hade mycket till röst kvar, så jag gick runt o pep som en annan, och på esv kunde jag inte annat än skratta åt mig själv.
herregud!

ikväll så har jag haft finbesök av släkt och fått ett gitarrställ, lite plektrum, pengar, och så har vi käkat tårta och så vidare.

strax - sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback