så länge du försöker är du värd varje sekund av ditt liv

Jag blev nominerad av Hanna Mårtensson
http://www.hannaamartensson.blogg.se/

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

sju fakta om mig


- jag är en riktig vinnarskalle, hatar att förlora!

- jag går estetiska programmet på tannbergsskolan, studerar musik

- jag är höjdrädd

- jag spelar fotboll för Betsele IF, men jag funderar på att lägga av med det.

-  jag är rädd att jag sårar mina nära för att jag är så sjukt flamsig och tänker inte alls särskillt       ofta      på vad jag säger innan jag gör det.

- man skulle kunna säga att jag är rätt busig, älskar att leka & "retas" med folk.

- jag drömmer om att resa till nya zeeland och australien.


MEN, här slutar minsann denna lek, okey vill du kopiera denna  och köra vidare, GO FOR IT.
men tänker inte nominera några nya

Kommentarer
Anna säger:

Funderar du på att lägga av med fotboll? :O

NEEEEEJJJJJJ!!!!

2010-09-06 | 21:05:29
Robin säger:

haha, du kunde ju ha nominerat mig ;)

2010-09-06 | 23:13:10
Bloggadress: http://www.robinonhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback