the devil got lost in the kingdom of heaven, but now he's found

har sett the last song med julia, filmen är så sorglig, vacker, känslosam.
jag hatar verkligen såna filmer, för jag blir bara ledsen, visserligen först glad, men sen ledsen så det gör ont i magen. och speciellt när det handlar om döden, kärleken, sure den är ju känslosam men ingenting í jämnförelse med döden, döden.
jag älskar att låta tankarna bara flyta på, fantisera om att det finns något slags paradis or whatever.
**

imorgon kommer emma, elvis, malin, malin, jesper, robin, erik & william
vi ska 'fira'  mig men om dom inte har tänkt efter vet dom inte om det och det är precis så det ska vara, vill inte ha några presenter, känner mig så, egoistisk då.



nu ska jag sova, och kanske gråta en skvätt, heheh, det där lät hemskt klyschit (stavas? ;) )

Se hela bilden


Kommentarer
anna säger:

miley cyrus förstör filmen.

2010-09-18 | 00:20:01
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback