who will stand and and who will fall?

det här är jag idag


mycke glad,
 1. VI FICK EN LÅT IDAG! på ensemblen,
tidigare "låtar" kan inte räknas som låtar, dom var, fnask
(livin' after midnight - judas priest)
2. jag ska spela bas, vilket jag aldrig gjort förut, men det är ändå kul. (Y)
3. allt har inte gått min väg, men det känns ändå så sjukt bra, det gör mig glad.
4. jag har  haft min 1a pianolektion och det gick verkligen bra.

ikväll blire läxa, men innan ska vi käka hemmgjord pizza, och dessutom är de mesta läxan musik så det
känns ändå
KUNG KUNG KUNG KUNG KUNG KUNG KUNG KUNG!


måste bara tillägga, malin lindberg (nanox.blogg.se)har fåttmig lyssna på volbeat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback