Att tömma blåsan är en nåd!

Codan är brinnande hjul och det snurrar fort. 
DE ÄR SÅ FANTASTISKT SJUKT JÄKLA GRYMMA (!)
att jag fått rysningar alla gånger jag sett den.
De är grymt begåvade och det är såååå mycket tid nerlagt på det.

STOR applåd för es3, lärare och alla andra som hjälpt till.
SJUKT BRA ÄR NI.

åh. Som ni förstår, Coda, Treornas avslutningsprojekt.
Det gör att våra lektioner till ttyp 90% utgår och att vi får se den massa gånger.
(inte mig emot, som sagt, den är fantastisk)
Solen skiner, det är slask, men is i skuggan, och det + cykel = Ond (och blöt) Evelina.

IHII livet är prettymuch det bästa jag vet atm.
HM, nu ska jag sova. ska vara logevakt med WILLIETOOD imorgon vid nio -halvtio tiden, framåt tolv.
Trevligt indeed.

Så, om ni kan, SE CODAN.
JUUUST DO IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback