käraste kusin

har så fina kusiner. ska fokusera främst på min äldsta på min faders sida.
Hon är en vacker tös med blondt hår, skratt som en häst och jättefina ögon.
Hon är mästaren på lira fotboll, har fantastisk bra självdisciplin men är inget vidare på att sjunga.
(det hindrar henne inte dock.tyvärr)
Hon har pluggat igenom tre år på naturvetenskapslinjen här i lycksele och hon är typ smartast i världen
(det är iallafall den uppfattning jag har av henne)
Hon har en halvblyg pöjk som hon tillsammans med just skaffat en lägenhet i umeå.
De har nu flyttat dit och startat familj
(hon han och deras bedårande kisseunge tjoffsan)
Han använder förmånen att parkera på familjeparkeringen
(she doesn't approve)
Pojken i fråga jobbar nu i umeå och flickan i fråga klöser på väggarna i väntan på att få börja studera juridik.
(sa ju det, typ smartast i världen)
Hon spelar även fotboll med mariehem fast färgen röd klär henne bättre än färgen grön.
men hon är stunning oavsett.
Det är ett stort gigantiskt hål här nu, efter denna virvelvind åkt iväg.
Även fast vi kommer ses ofta nog kommer alla spontanbesök hos farmor, och alla snack på sjuan när jag storma in saknas något så kopiöst.
Men hon kommer alltid vara en av mina bästa vänner.
Kommer sakna dig mycket och massor.
love u

Kommentarer
NATTA02 säger:

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!! DU MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ OFTA! LOVA MIG DET!!!!!!!

2011-08-15 | 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback