2011

har en envis duktig vän som lyckats övertala mig till att göra detta. sååå;

sista december 2010 och januari
det var nyårsafton, jag och felicia körde fast med epan på en oskottad parkeringsplats, dröjde oss länge nog att komma oss därifrån, vi var klädda i klänningar. 
Vi hade vår första spelning med det vi då kallade 3 guys and a girl. vi åkte till åsele och rockade highway to hell i phiadelphiakyrkan. 
jag började andra delen av första året på estet
jag umgicks med massor av vänner
körde massa skoter med Robin
februari
körde mer skoter
umgicks med massa vänner
var på kurs med LYY (det var askul)
massa mer skoterkörning
började om att spela fotboll efter ett par månaders uppehåll

mars
vi hade tjejkväll varje tisdag efter vi bruna repat
det var marknad och jag erik och william shakeade loss på dansgolvet
umgicks även då med massa vänner
körde skoter.
var på sportlovsläger i sorsele och åkte massa skidor och hade allmänt kul. (asbra)
hade lunchkonsert på skolan
vi hade barnkalas för erik som fyllde år
vi åkte till åsele och hade det allmänt fint, det var vintermarknad och jag malin malin erik och david gjorde åsele osäkert..
åkte till hemavan

april
Malin flyttade till lycksele (WIHO)
det var coda och vi var logevakter
var på freedomkonsert
vi myste i massor hos malin
var sjukt sjuk
började övningsköra
var med massa vänner
åkte till giltjaur. det var påsk
m & j fyllde år.

maj

det var valborg - festligheter
vi var på vmc, sandra spelade låten och jag hon och erik hade en god tid
krattade löv med laget
var med massor av vänner
bror komfirmerade sig
david ansökte till rytmus
vi spelade på "showtime" i hedlunda

Juni
malin gjorde illa sitt knä pretty bad 
vi spelade på gammplatsen och hade kul
natta tog studenten
fick sommarlov och levde livet
fick min älskade bas och min stärk
det var midsommar
sixten dog ( vila i frid älskade du )
såg chicago (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
jag började jobba - stadsmusikanterna!

juli
jobbade typ jämt
åkte båt och ring
såg sista harrypotterfilmen
g fyllde år
anders breivik var dum i jävla huvudet så att säga.
motorveckaaaaan

augusti

hälsade på nattak i umeå 
förberedde för skola
david flyttade till stockholm  och vi hade avskedsfest
skolan började
det var en dag på stan 


(härifrån till november har jag tagit bort alla blogginlägg så jag minns typ inte vad som hände, sa försöka ändå)
september
hade estetfest,
fyllde år
höstmarknad

oktober
pappa fyllde år 
umgicks med vänner
var sjuk länge
det var kvartalsfest
40års fest.

november
var sjuk ännu mer
planerade roadtrip
dåg breaking dawn part 1
hade mycket läxor
mycket brunt
blev med katt
julshowsjobb

december

var i åsele på körkonsert med malin yolanda och adam.
lucialiret - jobb och kalas
mycket mycket mycket skola med julshow lucia och läxor
massor med mer julshow
julklappsköp
julshowspremiär och mssa föreställningar
hade lilla julafton med vänner
hade riktig julafton
körde skoter skoter skoter.
åkte till hemavan med malin
firade nyår



nu jeklar.
hade väl varit kul med bilder, men jag orkade inte så detta får räcka.
läs och må, eller läs inte och må ändå!

hade pysselkväll


Kommentarer
Niisse säger:

Lät som ett väldigt bra år! :D

2011-12-27 | 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback