-

stan fylls på av ledsna/förväntansfulla nya människor, andra flyttar tillbaka till deras lägenhet som stått tom över sommaren, vissa inser först idag hur fort sommaren har gått och att imorgon börjar allvaret på nytt, vissa börjar trean, i dessa "vissa" befinner jag mig, känner mig lite vilsen, skola efter dryga 10 dagars sträckledighet.
Jag känner mig faktiskt rätt taggad på detta år trots en minst sagt bristande sommar och ska gå dit imorgon väntandes på det absolut bästa.

igår var det en dag på stan, för mig var det en kväll på stan och det enda som var "en dag på stan" för mig var stämpeln jag fick när jag gick in på öltältet.
Vi började i en lokal firandes Lars & Fabian som nyligen resp. igår fyllt 20 år, det var ölpong och trevligheter, vi fortsatte mot stan, träffade mycket folk och det var tusentals trevligt.
idag är jag trött och imorgon börjar skolan, jag börjar trean imorgon,
oh god, vad fan ger jag mig in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback