ska försöka mig på en bildbomb..


pasta & work of art
nathan east & joseph williams

steve lukather & steve porcaro

David paich & Nathan East

simon philips, nathan east och steve lukather & david paich


steve lukather & David paich, steve porcaro och joseph williams

stve lukather, nathan east, joseph williams & the whole gang;
nathan east, bas, david paich, keys. steve lukather gitarr & voc, joseph williams, voc, steve porcaro, keys, simon philips, trummor.

pizza hut & gröna lund

lustiga huset, mor & far. iste <3


freeen toa, <- blått lyse. :)  -> ny klänning.

brors nya tröja, ^ -> jordblog/bokstopp

ny jeansväst + nya byxor.^

the bodyshop; bodybutter & lipgloss. -> grönalund, Jet Line med mor!
upp&nerbilder woop! <- 2 totoalbum från Gellborn Records (skivbutik) -> Totobiljetten.
Bengans, spenderade en del tid där ja. / listan, typ 100 listor med olika kategorier för att lista mitt liv, hehe typiskt jag. woohoo

stockholm ägde fetröv. inte thrilled över att vara hemma men hey, ikväll åker jag till danmark med Anna Agnes & sebastian. WOOOP
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback