oh, boy.. Am I happy?

indeed I am! vilken tisdag!

Kom fram till umeå vid tolvtiden, mötte upp Yolanda och gick och åt sushi.
omg tänkte jag, - har nämligen aldrig ätit det förr!
till min stora förvåning så smakade det riktigt bra!


sen varte stan, har handlat lite juklappar men också unnat mig själv ett par skor.
(unnat mig massor idag I tell you)

sen gick vi på Costas, åt en Halloumiburgare med Tzatziki - tokgott det också. 
(lite mer min smak, om än sushin var god)
sen en sväng genom stan innan vi satte oss på TC och drack lite kaffe.

sen var det dags, sa adjö till fina Yolanda och gick in på folkets hus.
träffade rätt många lyckselemänniskor. sen gick jag in, satte mig.
HELT OTROLIGT bra. helt sinnessjukt hur sju män kan göra något så grymt bra.
åhå vad kul. var alldeles skakis och uppfylld efter. åh så kul!

sedan så försökte jag hitta åt nattas hus, iiiinte det lättaste, I must say, men det gick.
har nu fikat och ska försöka varva ner så jag kan sova nån gång.
hem imorgon, önskar att jag kunde stanna här tills jullovet börjar..

tack o tack för en grym tisdag, ska leva länge på denna dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback