STOPPA (starta)

Nu måste jag ge mig, vad är det här?
värsta deppbloggen?
Jag är egentligen inte sån!
Hallååå här är ju jag!

Evelina Kyrk!
18 år, går på estetiska programmet i lycksele, sista året!
Jag spelar bas och mår faktiskt som bäst när jag gör det också!
(om än det inte alltid märks)
jag spenderar dagarna med musik, plugg, vänner och min familj

Jag går skola i lycksele men är ursprungligen från bratten,
det vill säga en liten by utanför staden.
där bor jag med kissemisse, (vovvis också men har ingen bra bild) bror, mor och far

Jag har många fina vänner i min omgivning som är det bästa som finns.

detta är inte alla, men en god bit påväg.

många av dessa går i min klass också,  ES3  :)
fast.. vänta nu!
detta är bilden från 2an, jaja samma människor typ:)
har många fina kamrater i den klassen.

sen ha ja släkta min.
jå, he ä väl som man säg, släkta ä värst.
i vårt fall är det så, vi är så otroligt konstiga hela bunten,
på nåt vrickat vis, men jag skulle inte byta en kotte mot en annan
för vi är ändå bäst. ;)


sen lyssna ja ju på musik rätt mycket, som anat.
det är earth wind and fire, det är stevie wonder, det är pages,
det är work of art, det är massor med andra bra band också.
det är toto, som jag faktiskt såg i somras
helt amazing var det!


Har enligt mig världens bästa musiksmak
men oftast (tyvärr) så håller bara någon enstaka med mig.

hade tänkt fortsätta men hallå, gud vad less ni måste börja vara?

hihi, hursom så vart väl detta bättre än att jag klagar på vilken dag det än råkar vara eller hur trött jag är på allt?
ja, kanske iaf ;)

E
 

 

Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer säger:

Lucka 3: Tävling - få chansen att synas hos 4 jätte kända bloggar, lottar ut 2 vinnare!!!!
DELTA NU , om du vill ha fler läsare till din BLOGG, facebook , youtube , instagram eller något annat? http://mohammedis.se/2012/december/lucka-3-fa-chansen-att-synas-hos-4-kanda-bloggar.html#comment

2012-12-03 | 18:29:59
Bloggadress: http://mohammedis.se/
malle säger:

HAHA NICE SISTA BILD
love ya

Svar: haha, tack!love u mi amigo!
Evelina Kyrk

2012-12-03 | 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback