HM. IMMA TRY

HEYO. idag har det varit massor med fokus, är död snart...
började dagen med coda i två och en halv timme.
kort liten lunch.
engelska.
hål (fika och kortspel, rast ahyeee)
nk
brunrep (NORGE PÅ FREDAG OMG)
liten rast för middag
Dans.
hemma 21.30.
har nu duschat så ska försöka sova snart.
DETTA börjar bli tråkigt. samma gamla tjat om allt vi gör och har och så.
jag menar, jag klagar inte. det är så jävla kuuuuuul. men jag vill bara dela allt ;];]
iaf, tänkte jag hitta på nåt roligare till bloggen så jag ska försöka mig på att:
lägga ut bilder i alfabetsordning. ett för varje inlägg
på vad kan man ju då fråga sig.  egentligen har jag inte en jävla aning. HEH
men jag ska försöka  lägga ut bilder som betyder nåt för mig på nåt sätt, sen kanske förklara ;;
börjar nu, med A.


AnnSofie Kyrk
min kära moder.
den bästa personen som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback