kan du typ, vara, där för mig. duvet, när det behövs?

söndag idag, kört skoter, ska nu träna, sen mys.
veckan som kommer kommer bli hektisk, damn.
börjar veckan med fet pluggkväll @elvis' med elvira & emma.
coda, inspelningsprojekt, kuhiprov, nkredovisning, brunrep, allt ska göras
åh, just! på onsdag ska jag klippa mig, och färga håret.
kung?
KUNG.
är så taggad. men jag vet inte vad jag ska göra med det..
vill göra nåt annorlunda, utan att klippa av håret.
Idéer?
kommenteraaa
kanske ska köra lite ljuslila/blått
eller varför inte grönt?
eller kanske... jättefult och gult?

möjligheterna är oändliga. .


Kommentarer
Niisse säger:

Vet inte om jag tyckte nån av dom va fin egentligen men mest den i mitten... Den va minst ful kan man säga ;)

2012-01-16 | 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback