motorveckan 2012

måndag; chillade loss på förmiddagen, jobb kvällen
tisdag; jobbade till halv två, loppisrunda och sen båtkväll med fina - N C F G
onsdag; ledig! opeltvätt och skoter på vattnet med F 
torsdag; jobb 7.30 - 12.30. sen stan, loppis, sedan middag hos anette & lars med fina familjevänner. min sekallade festkväll, sjukt kul hade jag, först anna & agnes, sen felicia & glennan, björn rosenström YE
fredag; jobbade kväll till 9. sen ute på stan med emmis & elvis, sen öltältet,, med många olika kalasakul då med
lördag; jobbade en jäla S-tur. (11.45 - 21.30, verdsdrykt) sen uuuut, kalas att träffa så mycket människor. hängde med emma och elvis. vid tolv gick elvis hem och jag och emmis dansade loss på öltältet till två.
söndag; dog när jag gick upp klockan HALV SJU, med aningen för få timmar sömn i ryggen, jobbade delad och var zombie all day.

 veckan är över. sjukt fint det vart.


här tillsist har vi oskar magnus emil johan & simon, fina pojkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback