8, 14, 22, 36, 42, 52, 82, 94

siffrorna ovan står för hur många dagar det är kvar till vissa speciella händelser framöver

8 dagar kvar till
- norge med bandet.

14 dagar kvar till
- åsele marknad.

22 dagar kvar till
- motorveckan (jobbar visserligen hela veckan, men stämningen som är i lycksele den veckan, jag stormtrivs!)
36 dagar kvar till
- sjöarna runt. ett lopp på 17 kilometer att springa/gå/krypa med släkten på min moders sida

42 dagar kvar till
-  TOTO (WAH)

52 dagar kvar till
- skolan börjar om, tredje året på gymnasiet. sista året i skolan. 

82 dagar kvar till
- jag fyller 18. 

94 dagar kvar till
- jag (förhoppningsvis) tar körkortet. skriver iaf upp då.

det är fint att ha dagar att se fram emot.

imorgon åker jag till åsele, fram och tillbaka för att spela med bandet.


Kommentarer
EMMA säger:

************************52 dagar till Emmas födelsedag********************

2012-06-29 | 19:44:06
EMMA säger:

Fruktansvärt

2012-06-29 | 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback