11312 KLAGOMÅL

VILKEN DAG ALLTSÅ...
vaknade vid 11, följde med m,p&j ut och grillade med några stabila brattare.
vi åt klämmackor & drack varmchoklad vid örån här nedanför byn.
iaf. skulle jag köra skoter längs älven och burkar gör jag ju för vana, sen så kör jag också slår vänsterskidan in i ett gammsurfrusespår så skotern välter och jag far iväg, slog huvudet så jag har yrat hela dagen.
sen for vi vidare så råka jag köra av Ballataremn på framkanten av boggyn på etn våran, mattan slog emot boggyn och det tog tvärstopp så jag åkte rakt in i styret. sen när pappa lagat det skulle jag tippa ner skotern och fick styret i benet.
LIVET HATAR MIG IDAG....
sen skulle jag jobba i rekorden så tog ja ut baksäte och där under låg en tusen miljoner massa getbajs... kul!
sen är jag halvt förkyld och har tusen ont i ryggen..
hahah. jag tror jag går sönder.
nu har jag tränat och blitt masserad så nu känns det lite bättre. men jag vill helst bara sova så jag slipper denna eländiga dag..
HEJDÅ...

Kommentarer
natta02 säger:

hahahha getbajs?! what the fuck?????

2012-03-12 | 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback