all I ever wanted

Igår spenderades kvällen med
Henrik Julia Malin EMma Elvira Johannes Johannes Ortis Rickard Kalle Gustav Isak Yolanda
i min lilla lägenhet. vi åt tårta, åt chips, drack dricka, spelade party alias och pratade en massa.
varför allt detta ståhej? jo, vi firade världen bästa malien.  hon fyller 18 på lördag så vi passade på att fira henne när hon hade möjlighet att komma hit. tänker inte skriva grattis åtna nu. det kommer på lördag!


iimorgon bär det av till umeå för inköp av småtjafs till bilen.
+ att jag ska få sätta mig ner och käka lunch med natta & ck. tusen år sen jag pratade med dessa..
så det blir asnaaais.
wellwell sova nuu, godnatt!

Kommentarer
Nils-Mikael säger:

haha ja men alltså ibland är det ju bedrövligt ;) Sabba filmen för mig va ;)

Du ska inte åka buss vaaaaa? :)

2012-03-09 | 17:38:16
nattaaa säger:

puss på dig!

2012-03-09 | 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback