FREDAG

idag är det fredag. slutade skolan klockan halv tolv. det var fint. som fan.
har åkt hem. vill ut för att solen skiner och det är vackert väder.
men det blåser sjukt kallt och jag är ensam så jag vet inte vad jag ska hitta på!
tror jag stannar inne, kokar kaffe och läser lite naturkunskap. har prov både
tisdag & onsdag.
NK A & NK B
ska dessutom planera ett inspelningsprojekt som ska göras under våren.
en svenskaredovisning på en bok som ska läsas.
kulturhistoriaredovisning.
har ett matteprov v.14 
+ sånt där såsom basläxa, ensembleläxa.
måste dessutom komma ihåg att ringa åse.
boka in londonmöte.
lära mig brunlåtarna.
också måste jag färga håret, har världens risigaste utväxt...


okej, jag tror inte ni bryr er. räkna det som påminnelser för mig heheheheeeeeeeeeeee. 

ska väl ta o börja så man bli klar nån gång. jaaaaaaaaaamen adjö då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback