sol ÄLSKADE sol

ÅH, Solen har härjat i lycksele i veckan, kortbyxor och lätta kläder äre som har gällt dessa dagar.
haft mycket i veckan, no time for blooggggen.
Igår vare maskeradfest på scouten och det var sjukt trevligt.
Jag var mario och med mig hade jag Malin Eriksson som var Toad. - underbar combo!
idag har jag chillat i lgh och städat typ, nu är jag hemma och ska snart upp till t&b och äta grillat
Just nu sitter jag iaf och undrar hur folk kan se fram emot melodifestivalen så himmmmla mycket?
själv ska jag vara tvärt emot och se dexter!
nämen, bilder från gårdagen ska jag försöka få ihop, hade dock ingen egen kamera så jag måste ragga runt lite.
JA, hoppas ni har det lika bra som jag hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback