0-0-6-0-9-

oooom ni har tråkigt, vill göra nåt så hör av dig till mig.
inte för att jag har mycket tid över nu när lärarna insett att de måste lägga in allt skolarbete innan lovet.
men just för att fly ifrån skolarbetet och tanken på att det är oktober och kallhöst.


det snöade förresten idag, häärliga tider, kom vinter kom!

förresten en kort summering av helgen:
fredag - middag, hundmys, chokladfondeau & a beautiful mind med e & m.
lördag - stan med mor, thaiwook hemma, målade lite sen hotellet med m. träffade där simon emil & lars som bi spenderade natten med, vi åkte bil och såg urinetown, somnade sju.
söndag - vaknade vid tolv-ett-tiden trött som fasen, åt lite hos m och åkte sedan förbi johannes, som fick en målning av oss, sen åkte m till åsele och jag åkte hem. myste med far som fyllde år, senare på kvällen kom A, S, F, F & F hit och åt jorgubbspaj & kolatårta med oss och firade far.

det var en finhelg men nu är jag mest bara trött så tänkte sova nu :)
gondatt kamrater! :)

(nedan myser jag i min nya halsduk och i min, också den, nya mysiga mössa. - varm och skönt.

 



Kommentarer
Sofia säger:

myys :)

2012-10-19 | 19:53:12
Bloggadress: http://slangstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback