Inställning ?

Tänka sig vad inställning kan påverka.
Har vart hemma två dar och har ikväll velat fram och tillbaka om jag ska till skolan eller inte imorgon.
kom till slut fram till något men det var inte tack vare ingenting.
Vid nio skickade emma ett sms och frågade hur jag mådde.
Redan då jag läste smset blev det tio gånger bättre.
sen svarar jag att jag ev. kommer vara hemma imorgon och får som svar
"vad synd, jag som tänkte bjuda på middag, men vi kan ta det framöver"
från noll till hundra kan man säga att reaktionen var.
Jag tänkte lixom,
ingen skola, = ingen middag.
skola = middag?
SKOLA.
så nu har jag laddat upp för att vara frisk imorgon och tänker då åka till umgransele med käraste emma.
så är ni sjuk så be era vänner planera nåt mysigt,
jag lovar, - det är som att jag aldrig vart friskare!

Kommentarer
Emma säger:

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2012-10-12 | 09:16:23
Bloggadress: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback