jul, jul SAKNADE jul.

min jullängtan är ett faktum.
vill äta farmors köttbullar - påsk & jul är de enda gångerna på året vi gör det, for real!
mysa med glögg - jag älskar glögg, helst hjortron eller chili choklad.
alla ljus oct lampor - heaven on earth!
familjemys - familjen är aldrig så mycket tillsammans som kring jul.
julklappar - can't deny it. om jag kunde vara barn och få massor av julklappar för alltid skulle jag inte tveka en sekund.
Julgran inne - lukten må va det bästa som finns.
julgodis - godare än allt annat.
efter jul kommer nyår - nyår är också så himla mysigt och kul.

nä komsi december, nu (nu, Nu, NU)


(nämen vad evelina, det är ju bara oktober...)


Kommentarer
Emma säger:

I'M WITH YOU MY FRIEND

2012-10-10 | 21:06:35
Bloggadress: http://emmagency.se
Nils-Mikael säger:

Längtar jag också. Dricker varm choklad och äter ballerina pepparkaka till ;) Mer än så är det för tidigt för! ;) Men snart! Snart är det dags att se julkalendrar från förr ;D

2012-10-10 | 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback