måndagkväll

jag brukar sätta namn på dagar och kvällar och saker jag gör.
idag är det måndag och ikväll är det kväll.
ikväll är en såkallad: bordegöraläxamenojvadfacebookochallasbloggarärroligare-kväll!

har gjort mycket samhälls. sen insåg jag att jag svarade på frågorna på baksidan på papperet och kom på att det var frågorna på framsidan som skulle ha gjorts, bortkastade timmar.
sen försöker jag göra ett arbete om indien. SUCK.
jag orkar inte. indien är väl inte ens ett land. typ en by. en stor by.
tänk om jag kunde vara seriös för en sekunds skull..

aja, lyssnar på Leaders of men (från Little Big Planet <3) och då går allt lite bättre...
så nu. indien, visa vad du går för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback