:

Imorse när jag vaknade var jag typ tröttare än jag vart i hela mitt liv.
Duschade, drack kaffe.
Stämde basen, värmde upp och gick ner.

Hade schemalagd speltid 8.50,
var tillbaka på rummet 8.52.

Gick fort, hann inte bli sådär supernervös, (bara lite pirrigt) men det var väldigt kul!

Klockan 10.30 ska jag skriva något slags teoriprov.
10 minuter är det lagt på, så det kan ju inte vara superjobbigt.

e: SKÄMTA! det är fan en timma. haha!
först melodidiktat och så, sen en skriftlig del.
aja, jag kan det jag kan idag.
hehe 

Sen får vi se när jag spelar nästa gång, - om jag spelar nästa gång.
har inte riktigt fattat grejen. Menjag antar att man går vidare, eller inte.
alltså att det är två omgångar och att man måste gå vidare för att spela andra.



AJA.
Nu ska jag ta ihop mina grejor, bära ut dom till bilen, och sen se vad som händer med resten av dagen, haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback