omg!

har så mycket i mitt huvud så när jag tänker tanken att blogga får jag lite panik.
punktvis ska jag berätta lite saker som är kul

  • Fick idag hem två paket, innehållande examensklänning, balkvälls-klänning, en till klänning och en jeansjacka. allt passade perfekt så jag är lyckans narr denna afton.
    Köpte även ett par typ friluftsbyxor, huuuuur sköna som helst.

  • CODA-premiären är gjord. RENT för fan. RENT RENT RENT!
    väldigt kul, alla tyckte att vi gjorde det bra,
    och folk tyckte även att jag gjorde det bra,
    utom förstås bästa självkritikern i världen mig von själv.

  • 4 föreställningar kvar, kommer sakna det som tusan när det är över meeen:

  • när vi är klara på MB på måndag - när vi stökat undan.
    Dååå är det bara att åka hem och öva och packa innan jag ska iväg för på kvällen åker jag till Umeå, sover nånstans, sen åker jag till Dalkarlså på tisdag morgon, gör ansökan hela dagen, kör sedan vidare snart till framnäs, sover där, söker dagen efter, - sen hem igen.
    Blir intensiva dagar.

  • Mamma & Bror fyller år söndag & tisdag, så jag måste köpa lite presenter.


  • Jag ser hockey och försöker släppa allt som händer runt omkring mig.
    SAIKSAIKSAIK
 

Kommentarer
natta säger:

hihi nu vet du var du ska bo iaf :)

Svar: känns tryggt!!
Evelina Kyrk

2013-04-16 | 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback