dagdrömmar.

Skrev en krönika här om dagen, till skolan.
Tänker mig en framtid då jag kan utom jobbet skriva krönikor till en tidning!
Tycker verkligen om att skriva, och när man skriver mycket så utvecklas man så mycket!

Tänk att få jobba som t. ex. musiklärare, - eller, vad som helst som man trivs med,
och samtidigt få skriva för en grupp läsare som uppskattar det man skriver.

Det är en framtid jag hoppas jag får uppleva, det vore något.

Just nu, sitter jag hemma vid köksbordet.
Samtidigt har jag ett par vänner till familjen bredvid mig, aningen högljudda.
Jag försöker skriva en essä, och jag tar mig ingenstans,
så istället drömmer jag om en framtid som liknar den jag beskrev där ovan.
Jo, tack, det vore något. 


Kommentarer
EMMA säger:

Då är vi då två som sumpar essän :):):):)

Svar: känns jäkligt skönt att veta, det är ju inte ens lite lätt!
Evelina Kyrk

2013-02-27 | 21:36:23
Bloggadress: http://emmagency.se
Malle säger:

Då är vi 3!

Svar: gott!
Evelina Kyrk

2013-02-28 | 00:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback