Fredag: Kniv i ryggen?

Den här dagen har varit i överlag bra.
men jag fick avsluta den på värsta sätt möjligt.

När vi hade repat coda i tvåochenhalv timma sa vi trevlig helg och hejdå.

Sedan gick jag in i lärarrummet för att lämna basen, där min baslärare säger:
Evelina. Du måste öva mer. Hela akt två måste du öva mycket mer på. Jag har suttit och kikat när du spelat och du chansar jättemycket eller spelar fel, - många dåliga grejer. Du har mycket mycket tid kvar att öva om det ska bli bra. tekniken och det du spelar är inget vidare, så ja.. öva mer.
Jag: Absolut.

AJ. har övat mycket och verkligen jobbat med det här,
och är lika mycket medveten om att jag behöver öva mer.

förmodligen ännu mer medveten om det, och kan inte sluta tänka att:
VARFÖR valde de inte en bättre basist då?
DESSUTOM, så har jag sagt till honom att jag tycker att det är svårt 
men att jag faktiskt jobbar mycket med det?
nä usch, det var inte roligt, så nu ska jag deppa en stund.
sen ska jag laga mat och ikväll ska jag väl öva då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback