here we go, again.

 
Igår började jag med Viktväktarna.

Det börjar bli vår alltså börjar jag vakna till.
Varje vår runt denna tid brukar jag försöka ta tag i min vikt,
sen brukar jag ge mig i samband med att det blir varmt också.
Har ju även testat på olika dieter då man väljer bort vissa delar av kosten, 
och även testat äta (dricka) ersättning i form av påsar och jag inser att det fungerar inte.

Med Viktväktarna skriver jag dagligen in allt jag äter, hur mycket jag tränar, hur mycket vatten jag dricker, hur mycket grönt jag äter och så vidare, och då kan jag äta av allt, bara inte alltid.

Så nu kör vi igen, och denna gång måste det vara långvarigt.
Har ett 3månaders-abbonemang än så länge, får fylla på om det är det som behövs.

Så, stötta gärna, det kommer göra det hela mycket enklare. 
let's do this.

Kommentarer
EMMA säger:

du kirrar biffen

2013-02-05 | 10:58:10
Bloggadress: http://emmagency.se
natalie säger:

Det kommer gå super! :) Tror på dig!

2013-02-05 | 15:35:45
Bloggadress: http://nataliekyrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback