HEJ & HEJDÅ

Jag började skriva på den här bloggen strax innan jag började gymnasiet.
Mycket har hänt sedan dess, både med bloggen och med mig,
därför känner jag att jag vill börja om lite.

En ny blogg är på gång, en blogg där jag kommer berätta om mina vidare äventyr som studerande på dalkarlså folkhögskola och allt annat jag hittar på, även nu innan, under sommaren.
Med tanke på att jag  inte sover så mycket om nätterna så kan det hända att det här går fort, eller så ja, tar det ett tag.
Ni är ju vana vid inaktivitet så det blir nog inget problem för er att vänta på något nytt.

Jag hoppas att ni fortfarande vill följa med och läsa om vad jag får vara med om!


Ni kanske undrar varför jag slösat tid på att fixa en ny design (inte många minuter lagt på det iofs.)
- det känns bra att lämna det snyggt efter mig, haha!

Håll till godo, en ny är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback