in the beginning

hey, detta inlägg skriver jag enkomt för min kusin nathalie.


okej, ny header, nystart. ska försöka blogga så ofta jag kan!

åker till hemavan ikväll så jag kan tyvärr inte hålla löftet förns på söndag!

shiiiitmama, på måndag börjar jag på tannbergskolan, esmk1 - estet musik.
känns sjukt himla kul men jag är lite nervös,
för vad? egentligen? vette. men så kan det vara.

eehehhee, har klippt lugg också, vet inte om det känns bra men jag kan icke göra något åt det.
lever med det.

jag är such a tonåring dessutom?
varför kan jag skriva sen, om ni påminner mig,
för nu ska jag duscha och packa det sista.
sen bär det av till bäckfiske och kantarellplockning med de närmaste!
PUSS

Kommentarer
kuzin säger:

Bra eve!! detta gillas. puss

2010-08-19 | 00:58:57
anna, säger:

du blev söt som socker!

2010-08-23 | 12:48:00
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback