we'll walk this road together, trough the storm.

heyguys.
första veckan i skolan gjord och för att citera vår handledare slash svenska slash gemulärare - "nu börjar allvaret".

och det är sant, nu när vi har presenterat varandra a milliontimes (känns det som) så känns det bra med börja med some rituals. fast jobbigt men u've gotta face it så det känns helt ok.
vad klok jag är. hehe.


NEJMEN, jag hardet faktiskt sjukt bra på estet, och jag längtar tills vi får börja spela, kommer kännas naket! men kul. så det blir brabrabra!

igårkväll spelade jag och mina gurls match mot röbäck och vann med 4-1 !
beskedet efteråt var att vi var SERIESEGRARE! WIHO:
trodde vi, men ze problem is, att om sandviken vinner resten av deras matcher (4st) så går dom om oss även om vi vinner resten av våra (3st) för att dom isf skulle vinna med ett poäng i målskillnad or something.
så glädjen varade en liten stund sen fick man lixom facea the truth.

jaja, vi kommer ändå vinna. det känner jag på mig. :)


idag lyssnar jag på musik på älskade grooveshark ( en musiksida, hehe, liknande spotify)
och sen ikväll ska jag vara med mina favoriter emma och elvis.

ni ska få ett låttips och en väldigt oseriös bild som ser oändligt seriös ut. heheh
emmis & elvis
hihi

en bra låt också.

http://listen.grooveshark.com/#/s/Hold+The+Line/xsnQi
okey, har itne riktigt kollat igenom detta så det får bli en länk. och en väldigt väldigt ' låt skulle man kunna säga, den är bra iaf.

Kommentarer
emma säger:

fnies

2010-08-28 | 16:11:11
Anonym säger:

sv: du är fin ewelina!

2010-08-28 | 17:35:57
Bloggadress: http://ffridajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback