bed of roses

hej o hå,
juletider, det blir inte mycket uppdatering här inte.
har mycket för mig med bl. a. esteternas julshow, dessutom bor jag ju delvis i lägenheten och där finns ingen dator inte..

imorgon är det pysseldag med feliciak nattak + föräldrar. mys!

julshowspremiär om 2 dagar, har sju föreställningar.
måndag 10.00, 13.00 & 19.00
tisdag 10.00, 13.00 & 19.00
onsdag 10.00

slutar alltså skolan vid tolv på onsdag, sen äre jullov.

på fredag är det julafton.

har en julklapp kvar att köpa till käraste malin. 

har läget under kontroll tror jag ( probably not, hade missat ett 3dje världskrig om det hade varit så)

men jag trivs där jag är, trots svek och tvivel.

5271717852_04ab4436d7_z_large


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback