dreams in the mist.

'allt vore så mycket enklare, om jag hade någon som du.'

har ni haft känslan att ni inte räcker till?
det kan jag nästan garantera.
den känslan ligger och gnager under ytan just nu.
hon är bättre på det, han kan göra allt jag inte kan, dom har precis det jag vill ha. osvosv.
jag vill göra något bra och bli uppmuntrad av någon jag ser upp lite till.
självklart är positivt från alla stärkande. och vänners uppmuntringar.
men det lyfter inte alls som komplimanger från förebilder eller de som gjort samma sak som jag,
 länge, och har erfarenhet och massor av kunskaper.
jag behöver tips, jag behöver både positiv och konstruktiv kritik.
jag behöver någon som du.
nu känner jag mig nertrampad och jag behöver någon som du som kan hjälpa mig upp, hjälpa mig att stå rakryggad och tro på mig själv och vad jag gör.
jag behöver en fyr, som lyser upp min väg.
jag behöver vingar, för att ta mig över alla hinder.
jag behöver en uppmuntrande sol
jag behöver en kritiserande, vänlig vis liten filur som kan hjälpa mig.
jag behöver en vän,
en vän, någon som du.



Tumblr_lcjcev1rer1qca2v0o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback