push push!

hey, gårkvällen var allt den kunde bli.

började med smörgåstårta åt min farbror som fyller 39 i dag.
jul09

grattis!


sen varte dansens hus där några idioter, y-kromosomernas hjältar med b-rudar & farfars fågel spelade, vi dansade och hade allmänt trevligt. sen drog alla så då stack vi till dudde och såg sweeney todd med david simon leo sebastian sandra jesper robin erik emma och elvis! 


folket drog sig eftersom och vid två tiden gick jag emma elvis robin och simon som då lämnade david ensam.
senvarte sova, idag har vi spelat lite gh och nu är jag äntligen hemma.
kvällen blir typ film hos robin sen ska vi väl på staden en stund!
ska ta med mig mor och fars kamera så jag får några bilder, för det står rätt still med sådant här på bloggen,


det blev dessa glasses btw! dom kommer i brevlådan om dryga 2 veckor.
(Y)


livet leker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback