so long, it was so long ago.


 hey fellas, har varit sjukt inaktiv på bloggen men har inte orkat skriva.
idag är det fredag ( EN VECKA KVAR TILL LOV WIHO)
och dagen har varit upponer :)

8.30 - 11. 30 - sitta i en frisörstol så ryggen kändes som ett brutet ben or something.
 sen varte kör, gick fort men där började min irritation. damdamdam.
sen varte esv. vi fick i uppgift att undersöka om tinnitus.
där gick det åt fel håll, min jättesötafinadryga vän robin var så sjukt dryg, och jag blev typ galen, hehe :]
jaja, sen varte utvecklingssamtal, mycket nicebice eftersom åsa tyckte att allt såg bra ut.

sen! for vi på emmoth tattoo och bokade tid och jag är helt exalterad. kommer bli så sjukt snyggt!
sen - dollar för inköp av sånadär bra saker som alltid behövs (Y)
sen! for vi på tiara och jag köpte ett sjukt snyggt armband.
eller köpte, fick, sen födelsedagspresent!

så dagen är underbar, nu ska vi äta lax, sen ska jag skära grönsaker för grönsaker+dipp.
längesen de :o

imorgon kommer mina favoriter hit! :D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback