livin' aftermidnight, again?

hej!
igår var det ju som sagt föräldramatch!
här är två bilder från detta event!

kvaliten på dessa bilder är verkligen kasselito men whatever!


idag har jag haft en underlig dag,
borjat med bråk med bror
sen engelska, hade skrivit mitt namn på bänken så efter lektionen kom läraren och bad mig sudda. HM
sen pianolektion, gick skapligt men maud är snäll så!
sedan ensemble, jag tänker inte beskriva hur det gick dåligt, men det gjorde det. haha.
svenskan var konstigt nog roande, INTE själva svenskan dock. jag blev beskjuten av en ond ginger!

efter skolan for jag emmis robin och elvis och handlade, medans vi väntade på sandra som hade fiollektion.
vi handlade saker för att göra tacos. & resultatet vart verkligen (Y)

sen drog vi och såg inception, fantastisk!
ännu en gång. så fantastisk. GAH


här kommer en bild på den onda ingefäran

nöjd man.


nemen bilden ville inte rotera, hehehhehe.


nu mina vänner, ska jag se vad hanna har skrivit till mig på facebook sen ska jag sova, har sovmorgon imorgon.
känns jobbiiigt, efterrsom jag ändå måste åka med bussenn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback