over my head

detta bråk, ständiga bråk, det gör så ont. varje ord är så löjligt för du vet att jag försöker.
jag försöker verkligen, men att försöka duger verkligen inte.
less less less less less


osså är jag sjuk nu också, huvudet känns uppblåst och jag mår verkligen neråt och allt jag gör tolkas bara fel och jag blir galen på mig själv. funderar starkt på att bygga ett flygplan och lära mig flyga det, sen åka tilll nya zeeland och stanna där till sommaren är här igen.

orkar inte

men nu ska vi väl inte deppa?


ska till alejandro och se shawshank redemption och into the wild
tror nog det blir bra, skönt att umgås med en riktigt man. HEHE , skämt åsido.




kusiner
ni är mina finaste


Kommentarer
Gustav säger:

som du sa, han är ingen riktig, utan JAG är!

2010-09-03 | 18:48:22
e säger:

g: så sant, såsant

2010-09-03 | 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback