play that old time rock'n'roll!

hej vackra, underbara, varma blogg.
dagen har varit en sån sköndag, det är mina fina vänner som har gjort den så bra.
mår fint, har ett hål i hjärtat men så länge jag umgås med er så är mitt liv inget jag skulle byta ut mot anything else. för jag skulle gå miste om så mycket,
 typ emma - världens finaste tjej, och jag kan tänka mig att jag har sagt en hel del saker som inte är så lämpliga, men glöm dom snälla. jag finns alltid här, jag fångar dig om du faller. i promise babe! 
elvis - underbarn bigtime, du är så ball, haha du betyder muchomucho och jag finns alltid för dig med!
gustav - jag har nog inga bra ord. men vi har varit påväg i fel riktning ett tag, men jag släpper dig aldrig bästavän.
robin - vet inte vad jag ska skriva, om jag ens borde skriva nåt, men du är sjukt bra iaf.
malin L  - like u a lot. har kännt dig i fem fuckin' veckor men jag är ändå tokig i dig. du är så härlig!
 felicia - jag har ditt namn inristat i hjärtat, även om vi inte ses på månader så vet du att du är det bästa jag har.
och sist men inte minst,
 sandra - du är bara så sjukt cool och jag blir så glad av dig!
sen alla ni andra, ni är så sjukt grymma. like u lots&lots! glöm inte det !

åhå, vilket kärleksfullt inlägg!
nu ringer pappa
- han säger att jag ska koka pasta och steka köttfärs, better do what i'm told to'


Kommentarer
emma säger:

Olämpliga saker?

I haz no ideeea va du pratar om, du har inte sårat mig snutteh!



Jag älskar dig!

2010-09-27 | 17:37:03
Malin säger:

I LIKE YOU A LOT 2!!!!: )))

2010-09-27 | 20:41:49
Bloggadress: http://nanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback