shake' - shake it

tisdag den fjortonde september är det idag, vilken betyder att
1. jag är sjukt trött, mina ögon gör rent ont?
2. det är 5 dagar kvar tills jag fyller år.
3. imorgon fyller Jessika & Fredrik fyller år imorgon, jesper på torsdag & tommy på fredag.

mer fakta, det är typ 2 och en halv vecka till marknaden då jag kanske ska på unfläger med malin.
typ exakt en månad tills pappa fyller 44, typ 6 veckor till lägenhet. 7 veckor till höstlov, 15 veckor kvar tills jul och nyår och innan dess kommer jag ha tagit skoterkortet.
vi har det fiiiint på estet och jag har kommit igång med både gitarr & pianolektioner, och ja, det händer mycket helt enkelt.
på lördag kommer några stycken från klassen hit och käkar tårta.
nästa tisdag äre föräldra match med vårat lag också.

shiiit, det händer så mucho maintenant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback