take a leap of faith.

tosdag idag,
ingen joyday men ingen badday heller.
hade väldigt tråkigt på lunchen så jag och malin fick för oss att ge smeknamn till 'alla' i klassen.
william: willie
david: dudde (observera, detta måste ju vara det sötaste smeknamnet ever)
christoffer fick behålla sitt : kotte
magne: tolvan.
henrik: henkrik
antonia: annie

och så vidare,
jag&malin går nu under namnen B1 & B2 (bitch 1 och bitch 2)



imorgon kommer dessa ^ och dessa v hit på tårta



en vän sa en sak idag, som fick mig inse något stort.
jag har betett mig så patetiskt.
och du är så otroligt hemsk
"och du höll med vad hon än sa"
aj, det tog, men jag tror att det behövdes,
she's out of  my life and it feels good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback