10 dagar kvar till jul

nu ska jag säga er mina vänner. att nu är vi igång. vi bygger scener. vi repar drama, vi lever på mb från halv nio till fyra varje dag och vi skapar en julshow, dayumn vad kul det är. (tycker jag. tror inte att alla mina klasskompisar instämmer. synd för dem isf) hursom så är jag astagg på kommande vecka och på fredag blir det julmys med los kyrkos från le bratt och le nydala. fint!
nu sova jag innan jag imrgonbitti ska på lassa och ta blodprov och sen springa på mb även imorgon
nattii

Kommentarer
Nils-Mikael säger:

Ja okej då ;) Jag hade inte gjort det bättre själv på lucia... Tror någon har lite jullängtan med tanke på nedräkningen? ;)

2011-12-15 | 01:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback