2 dagar kvar till jul

igår genomförde vi de två sista julshowerna. rev ner allting. fick jullov. vi åt gott på golden tillsammans och sen hade vi lilla julafton i min lilla lägenhet och öppnade julklappar och mådde.
det var en fin dag.
idag sov vi till tolv. vi städade min lägenhet. vi gick på stan och åt. vi köpte de få sista julklapparna och vi åkte hem. ikväll är jag i bratten. ska se film med bror a och t. julkänslan är till skillnad från alla andra år väldigt hög och jag längtar tusen mycket tills på lördag. mmh!
(lilla julafton med finaste vänner)

Kommentarer
Niisse säger:

Är det värt beröm så ska det vara ordentligt beröm! Lätt jag hade velat se igen ;)

Kul med en lillejulafton :) Jag hamnade i en sån idag fast jag fick eller gav inga julklappar så... :S

2011-12-22 | 19:52:17
J säger:

Was good lilla julafton.

Was good indeed.

2011-12-23 | 05:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback