jivetalkin'

Har haft en sjukt bra helg.

Fredagen började med käk på knutn med emma elvis malin och david.
efter middagen drog sig david hemåt och vi andra fyra mot min lägenhet.

på vägen stack vi in på konsum, köpte lite godis och hyrde en film

The Blind Side Poster
klicka på bilden för info.

Jag kan verkligen rekommendera denna film.

Emma och elvis drog sig hemmåt vid tolvtiden och jag och malin somnade ganska fort efter det.

Lördag dag så gjorde vi inte mycket, men vid halvåtta tiden drog vi in mot staden.
vi spenderade lite tid på staden ochbusade och skrattade i kylan,
medans vi väntade på några vänner
sen vart det bowling, med duddis & sebbis (david, sebastian)
efter att mallee fått vinna, jag hamnat tvåa, så hämtade vi lite filmer hos david som vi sedan kollade på i min lägenhet.

Idag har jag städat min mysiga lägenhet, satt upp lite saker på väggarna och så.

nu! ska jag ut o träna en sväng sen så blir det dusch och säng. skönhet


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback