MHYE

har en ljus framtid ahead of me.
20 - fin vän fyller år, jag drar till alexio för film med honom och bror, tränar på kvällen
21 - fler fina vänner fyller år, hälsar på hos tandläkaren, jag chillar? ser vart tiden för mig
22 - inget vidare planerat förutom träning på kvällen
23 - match på kvällen, annars är jag fri för förslag
24 - sova länge, åka upp till norrbotten och umgås med mina fina släktingar på kvällen
25 - åka in till piteå, bada sola må tills jag på kvällen ska se CHICAGO WIHO
26 - vaknar i ett kvavt hotellrum med världens bästa familj, åker hem. taggar
27 - färgar håret, börjar jobba med mina kalasfina vänner: David, Henrik, Robin, Leo & Johanna, ledda av ännu okänd kille vid namn adam, Natalie & Agnes fyller år. kalas!
28 - felicia fyller år
29 - david + malin firar 7 månader. (AW)
osv. Under denna tid ska jag försöka bestämma mig för en bas att köpa, eller..få, ja ni ser rätt. ska få en bas av mina fantastiska föräldrar! älskar dem och känner mig vansinnigt bortskämd.
senare i sommar blir den massor av bruna dagar (dagar med bandet) spelningar, URKULT (WIHO!) + massa fotboll och annat kul
käraaa sommarlov

Kommentarer
malin säger:

:):):)

2011-06-20 | 14:47:19
Bloggadress: http://nanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback