AINT LIFE GRAND

Har haft en fantastisk kväll, är för trött för att skriva dock, så det kommer en hög bilder istället! 
Tack, Malin Malin Erik & David!!!!

UNGERSK MAT MED SÅS
åt langos med erik

drack även cider och testade ett polkabräck
for till malin och flummade lite
Vi utforskade Malins småbröders rum
de hade spidermangardiner!
och en spidermanklocka!

Sen for vi ut
malin köpte en Hello Kitty ring 
Jag köpte Basbrillor!
erik köpte handskar!
här åt vi ute, på pizzeria Silvan
Fina pojkar
Fina flickor!!!
Mer fina pojkar!
Vi spelade POKEEER
Vid detta läge var jag tusen säker på att jag skulle vinna.
Finalen mot David väntade!
David vann!!! (han såg ändå inte särskillt nöjd ut)
Eriks läckra sovkläder! lila shorts & en gul tröja, på tröjan stod det
Nykter, Inte på Lyran!
Jag Malin E & Erik lagade detta. Flygande Jakob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback