Est-etik eller estetik?

Etik från estland? inte denna gång.
har hela dagen befunnit mig i hedlunda och lirat showtimelåtar till 5-6ans musikal.
Hade förväntat mig en fantastiskt tråkigt dag men hade uppriktigt talat väldigt roligt
- hela tiden!
underbart, men vad kan man egentligen vänta sig när man umgås med mina fanatiska vänner?
inget mindre än bäst iaf.
tack även till Johan som ställde upp som gitarrist istället för david
och lycka till, till david dudde surström(ming) som ansöker för andra året på rytmus i stockholm imorgon.
hoppas inte han tar sig in för han är ju en av mina finare vänner nu ju.
hoppas att han tar sig in för att jag verkligen vill att han ska utvecklas och ta sig nånstans.
paradox - jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback